Behandlingsstart i morgon 4/9-17

I morgon drar jag äntligen igång med mina första behandlingar på Sankt Jörgen Park. Det är med spänning och glädje som jag slår upp dörrarna för en ny behandlingsvärd på Sankt Jörgen Park. Hoppas vi ses där.

Boka din tid redan idag!

Bokning sker genom att ringa/smsa 0763748209 eller maila mig på miranda@kallhage.se

Gruppträning på Sankt Jörgen Park, hösten 2017

Tänka sig att detta blir vardagsmat för mig nu! 😀

Från och med måndag den 4/9 håller jag ett flertal gruppklasser på Sankt Jörgen Park. Jag kör Gym intro på måndagar, Cross Cage på tisdagar samt Challenge & MAQ på söndagar! 🙂 Häng på så gör vi detta till en grymt rolig träningshöst! 🙂

Återhämtning, tips på övningar!

Här ovan ser ni några utav mina favorit positioner när det handlar om rörlighet, återhämtning och avslappning.

1: ¨Hundens position¨ där jag fokuserar på att tänja ut baksidan utav underkroppen så som vader och baksida lår samtidigt som jag jobbar med stabiliserande muskulatur på överkroppen så som axlar, skulderblad, armar och även min core.

2 + 3: Foam roller för att släppa muskulära spänningar nedre ländrygg, övre sätesmuskulatur.

4: Foam roller för framsida lår, höftböjar muskulaturen.

5: Foam roller för sätesmuskulaturen. Jätte viktig övning för mig då jag ofta får mycket anspänningar där av att träna muskulaturen hårt samt stå och gå mycket.

6: Stretch övning för framsida lår. Sträcker man upp armen så kommer man åt höftböjarmuskulaturen väldigt bra också.

7: Sist men inte minst är min absoluta favorit övning för att komma ner i varv. Att foam rolla bröst ryggen men att främst tillslut bara pausa och försöka ta djupa långsamma andetag.

Innan jag går och lägger mig idag ska jag ha gjort alla dessa övningar och ha en mer avslappnad och rörligare kropp och knopp! 🙂